اخذ پاسپورت دومینیکا
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

اخذ پاسپورت دومینیکا با دو روش کمک بلاعوض به دولت(Donation) و سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات یا پروژه‌های مورد تایید دولت(Investment) امکان‌پذیر است. دومینیکا به عنوان یکی از مقرون به صرفه‌ترین و راحت‌ترین برنامه‌های اخذ پاسپورت دوم شناخته شده است. هر دو روش، اخذ پاسپورت دوم را برای متقاضیان فراهم می‌کند. اگر چه خرید املاک و مستغلات یا سهام(Investment) این مزیت اضافی را دارد که می‌توانید از آن ملک یا سهام درآمد کسب کنید و همچنین امکان فروش ملک سهام در آینده و بازگشت سرمایه نیز وجود دارد.

پاسپورت دومینیکا و اقامت دائم آن، دارای مزایای بسیاری مانند مدت پروسه زمانی بسیار کوتاه ۴ تا ۶ ماهه تا زمان اخذ پاسپورت دومینیکا، عدم نیاز به حضور فیزیکی در کشور دومینیکا و همچنین بدون مدرک زبان و نداشتن شرایط پیچیده مانند سوابق مدیریتی می‌باشد.

به خوبی می‌دانید، داشتن پاسپورتی که بدون نیاز به ویزا بتوانید به بیش از ۱۴۰ کشور دنیا سفر کنید چه مزیت مهمی به حساب می‌آید که نباید از آن غافل شد که سرمایه‌گذاری در کشور دومینیکا امکان دریافت پاسپورت دومینیکا را برای شما فراهم می‌کند.

افرادی که پس از اخذ ‌پاسپورت دومینیکا تصمیم به زندگی در این کشور را دارند، به طور معمول در یکی از دو شهر روسو و پورتسموث مستقر می‌شوند. روسو بزرگترین شهر دومینیکا و بندری است که سالانه ۲۰۰ کشتی مسافرتی را پذیرا می‌باشد.





:: بازدید از این مطلب : 386
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : دو شنبه 3 مرداد 1401
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی